Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

zondag 3 mei 2015

Art Specially

 

Ook ik ging naar de Art Specially in Nijkerk. Ondanks dat ik al wat jaren stempel was ik daar nog nooit geweest. Het moest er uiteraard wel een keer van komen dus afgelopen April samen met Melanie, Diana en Sylvia er heen geweest. Ik had wel gedacht dat ik een ruim budget mee had maar ik had wel drie keer mijn budget uit kunnen geven. Zo ongelooflijk veel stempels. Ik had echter van te voren in mijn hoofd een lijstje gemaakt van spullen die ik graag wilde kopen en daar heb ik me toch maar aan gehouden. Gelukkig was de beurs op zaterdag en kon ik zondag lekker aan het oefenen met mijn nieuwe spullen. hieronder zie je enkele resultaten. De giraffen stempels zijn van Stampinback en ook de cirkels zijn gemaakt met een van hun stencils, gestempeld op een achtergrond van Brusho. De huisjes zijn van Artjourney en de wolken weer van een stencil van stampinback, De huisjes ingekleurd met Distress inkt.

Tot later, lieve groet Mirjam



3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Mirjam, vooral de tweede vind ik erg mooi met de kleuren.
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mirjam...wat betreft je vraag - ik heb nooit faber castell of coloursoft gebruikt dus ik kan het niet zeggen. Misschien te vinden op Google?
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen