Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

zondag 23 oktober 2016

Wish

Soms heb ik een tijdje last van inspiratie verlies. De afgelopen weken ging het allemaal even moeizaam. Vandaag echter ging het weer prima. Dus wat achterstallig werk ingehaald en op het laatst nog even zomaar zitten prutsen en daar is deze kaart het resultaat van.Op de ondergrond distress paint Tumbled Glass gestreken en met een nagelborsteltje verdeeld over de rest van de kaart. Als je met de nagelborstel tappend de verf verdeeld krijg je een beetje ruwe ondergrond. Ik heb dit ergens op pinterest gelezen en  dat heb ik hier uitgeprobeerd. Het geeft inderdaad een leuk structuur. Hierna heb ik de randen met Rusty Hinge en Vintage Photo gesponst. De Bijtjes, het raster en de hand zijn allemaal stempels van stampinback en ik heb met distress vintage photo gestempeld, op het raster na dat ik met bruine archival inkt heb gestempeld. De sterren en het ornament zijn van grunge board wat al deze vorm heeft. de Letters heb ik van grunge board gestanst en los op de kaart geplakt. Je kan deze in elke kleur maken wat je wil, ik heb de paint en de distress inkt hier voor gebruikt.  De kaart gemat op een bruine ondergrond.
Fijne dag, groetjes Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten