Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

woensdag 8 maart 2017

Daler Rowney

Een paar dagen geleden kreeg ik via Aletta een YouTube filmpje van  Kirsten van Miltenburg. Ze maakt een journal pagina met een prachtige achtergrond,. Het is zeker de moeite waard om deze video een keer te bekijken. Ik zal ik niet zijn als ik dat niet ook wilde uitproberen. Omdat zij Daler Rowney inkt gebruikt en ik deze nog niet had ben ik er eens naar op zoek gegaan. Dat bleek niet zo moeilijk want het blijkt dat er in Nijverdal een Art Center zit die dit verkoopt. Hoe fijn is dat dat je er zo even heen kan rijden om dat te halen. Nadeel is dat er heel veel mooie kleurtjes zijn die ik weer allemaal wil gaan sparen. 
Voor de achtergrond heb ik allemaal stukjes papier die uit stansjes komen op de ondergrond gelijmd. Hierover twee lagen Gesso aangebracht en daarna de Inkt. De kleuren zijn prachtig en heel mooi fel. Omdat ik de pearl versie heb gehaald glimmen ze ook prachtig. Met een beetke zwarte verf wat spetters aangebracht. De bloemen komen van studio light en heb ik ook met dezelfde inkt ingekleurd. Deze uitgeknipt en op de kaart geplakt. De tekst is een sticker van Tim Holzt. De kaart gemat op zwart en een witte kaart.
Fijne dag groetjes Mirjam.

2 opmerkingen: