Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

zondag 8 augustus 2021


Be your beautiful self

Deze kaart heb ik gemaakt met de mooie roos van Coosa Crafts. Ik heb hem gekleurd met Daniel Smith Aquarel verf. De achtergrond tekst is ook een stempel van Coosa Crafts. Ik heb een ondergrond gemaakt met Distress Oxide waarop ik de tekststempel op een paar plekjes heb afgedrukt.
Hierna heb ik de ondergrond door een embossing folder gehaald en de bovenliggende delen opgeschuurd. Tekst is van een stempelset van Tim Holtz.

Ondanks dat Coosa Creatief niet meer bestaat zijn de mooie stempels die Margreet ontwierp nog steeds te koop. Max haar man verkoopt de stempels nu. Je vind ze hier:




Fijne dag, Groet Mirjam.

 

1 opmerking: