Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

zondag 20 september 2015

Teamdag

Gisteren was ik uitgenodigd voor de design team dag van Stampinback.nl. Ik heb een ongelooflijk leuke dag gehad en heel fijn om nu een gezicht te hebben bij iedereen. Verder ook nog weer nieuwe dingen geleerd en uiteraard had ik van te voren al een paar stempels besteld om  die gelijk mee te nemen. Dit moet natuurlijk wel gelijk de volgende dag even uitgeprobeerd worden  dus hier het eerste resultaat.
De vlinder gestempeld op aquarel papier en ingekleurd met de derwent inktense potloden. Deze vervolgens uitgeknipt.Op een stukje gewoon stempel papier heb ik eerst een wit lijntje getrokken, en met een stencil en distress paint dabbers een motief aangebracht. beide werken als een resist en blijven dus zichtbaar. Vervolgens verschillende  kleuren distress op mijn craft sheet gedept en deze nat gemaakt. Hier heb ik de kaart door gehaald. Daarna met een donkerde kleur distress de achtergrond stempels aangebracht en met zwarte stazon een tekst en wat spetters. De vlinder vervolgens op de kaart geplakt en met een watercolour krijtje wat schaduw aangebracht. ook hier en daar met een witte sharpie een accent aangebracht. Alles afgemaakt door de kaart op zwart en vervolgens op een witte kaart te matten.

Tot later, lieve groet Mirjam.
 

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met prachtige kleuren.
    Ik ga heel erg "verlangen" naar die potloden, denk dat ik ze toch ook ooit wel wil hebben. Maar ik ben niet hebberig ;-), ik hou gewoon van kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaart.
    En ik hoef geen potloden :-)
    Dat kan ik niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen