Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

zondag 6 september 2015

Test

Ergens op pinterest heb ik een pin gezien van iemand over distress inkt versus stampin up inkt. Uiteindelijk in haar test was er niet heel veel verschil tussen beide inkten dus ik dacht leuk dat ga ik ook proberen. Op een stuk stempelkarton met een masker structuurpasta aangebracht. Vervolgens twee kleuren stampin up inkt op mijn craft sheet gedept en deze nat gespoten Hier heb ik vervolgens de kaart door gehaald. Goed laten drogen en met een kwast wat spetters erop gemaakt. Dit ook droog gemaakt. De inkt is prachtig in elkaar over gelopen maar de spetters zijn wat minder goed te zien. Als ik hier ander karton voor had genomen vermoed ik dat je de spetters ook goed zou hebben gezien. Het meisje op een apart stukje papier gestempeld en ingekleurd met de derwent inktense potloden. Nog wat achtergrond stempels hier en daar en een tekst. Ik ga dit zeker nog een keer proberen op ander papier.

Tot later , lieve groet Mirjam.

3 opmerkingen: