Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

woensdag 18 november 2015

Girlpower

Mijn kaart op het blog van stampinback:
 
Op gewoon stempelpapier de achtergrond stempel uit kit 156 met versamark gestempeld en met wit geembosd. Daarna op mijn kraftsheet distress paint brons gedept en met water nat gemaakt. Hier heb ik de kaart door gehaald, net zo lang tot ik tevreden was met de hoeveelheid kleur. De achtergrond stempel met een babydoekje weer schoon geveegd zodat de witte kleur weer tevoorschijn is gekomen. Met een bruine inkt wat achtergrond stempels op de kaart aangebracht en de steeksleutels en de power girl op apart papier. Deze zijn los op de kaart geplakt. De kaart gemat op een zwarte ondergrond en daarna op een witte kaart.

Groetjes Mirjam

2 opmerkingen: