Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

maandag 12 mei 2014

Somber zwart ?



Moederdag is voorbij en de maandag is gestart met enorm veel regen. Mooi weer om dit stukje op het blog te zetten. Een deel van mijn Moederdag geschenk was tijd om in de Knooischuur te kunnen werken. Ik had een mal gekregen van Elizabeth Craft Design om een harmonica kaart te maken. en verder had ik een paar papier blokjes gekregen en het is inmiddels duidelijk ik ben dol op papier. Een van de blokjes van Prima Marketing bestaat hoofdzakelijk uit zwart papier. Dat was ook wat mij er in aansprak omdat ik daar niet veel van heb. Ik ben dan ook daar mee aan de slag gegaan en dit papier samen met een stempel ook van Prima Marketing tot 1 geheel te maken. De stempel is met Faber Castell potloden ingekleurd. Ik heb geprobeerd de kleuren van de bloemen te benaderen. Het eind resultaat zie je hier boven. Het lastige vind ik wel om een tekst te stempelen op de zwarte ondergrond mede ook omdat ik geen goede witte inkt heb, daar moet ik eens naar op zoek. Deze is niet helemaal zo scherp gestempeld als ik zou willen maar toch goed leesbaar.
In de media wereld van tegenwoordig had ik het resultaat van een zondag hobbyen op Facebook gezet. Als ik mij zelf een prijs belooft had voor de kaart met de meeste stemmen had deze zeker gewonnen. Het is altijd weer een verrassing wat mensen aanspreekt en soms is de uitslag heel anders dan ik verwacht. Ditmaal was het deze kaart met zijn zwarte achtergrond. Het blokje is nog lang niet leeg dus ik ga er zeker nog mee verder stoeien.

Tot later, lieve groet Mirjam.

1 opmerking:

  1. Ik vind het een heel leuk kaartje. Ik heb eigenlijk niks van zwart misschien toch ook maar eens aanschaf doen

    BeantwoordenVerwijderen