Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

maandag 14 april 2014

Het Begin.

Dit is hem dan, het naambordje van mijn Knooischuur. De naam is verzonnen door mijn vader en hij heeft op een van zijn vakanties in Limburg dit bordje van mergel voor mij meegenomen. Helaas heeft hij nooit gezien hoe de Knooischuur geworden is maar ter ere van hem is en blijft deze naam in stand.
En zo ziet mijn werkplek er uit. Dit was nog in het begin. Inmiddels ben ik bijna twee jaar verder en zoals velen zullen herkennen is mijn voorraad spullen inmiddels erg uitgebreid.Maar voor de rest kan ik hier heerlijk werken, en als de inspiratie te wensen over laat ook gewoon weer de deur dicht trekken en een volgende keer weer verder gaan.
Inmiddels ben ik met van alles bezig, Kaarten maken, snail mailen maar ook een art journal is momenteel in de maak. Ik vind het super leuk om met papier inkt en stempels bezig te zijn en daarmee van alles uit te proberen. Daar zal dit blog over gaan. De tijd zal leren of het bijhouden van een blog ook wat voor mij is.

Tot later, lieve groet Mirjam

4 opmerkingen:

  1. een mooi begin, van je blog!
    ben reuze benieuwd wat er allemaal gaat komen!
    succes hiermee... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Mirjam, welkom in blogland! ik ga je volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een nieuwe start van je blog toch? Hopen dat je het bloggen voortzet. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen